U razredima 4.a i 4.b održana je posebna radionica pod nazivom “Kamil koji gleda rukama”, osmišljena kako bi učenicima približila svijet slijepih i slabovidnih osoba te ih potaknula na razmišljanje o važnosti empatije, razumijevanja i pomoći drugima.
Radionica je započela čitanjem istoimene priče, u kojoj se učenici upoznaju s dječakom Kamilom koji, iako ne vidi, svijet doživljava na drugačiji, poseban način – dodirom, sluhom, mirisom i osjećajem. Kroz razgovor o priči učenici su izražavali svoje dojmove, postavljali pitanja i razmišljali o tome kako bi njima bilo da na kratko “ugase” vid i pokušaju se snaći u svakodnevnim situacijama.
Nakon čitanja i razgovora, uslijedila je igra u kojoj su učenici, u paru, imali zadatak obavljati jednostavne zadatke s povezom preko očiju. Na taj su način iz prve ruke mogli osjetiti koliko su osjetila poput dodira i sluha važna kada nedostaje vid. Ova igra nije bila samo zabavna, već je i dodatno učvrstila timski duh, jer su djeca morala surađivati, pomagati jedni drugima i uvažavati potrebe svojih prijatelja.
Ovakve radionice važan su dio odgojno-obrazovnog procesa jer potiču razvoj emocionalne inteligencije, empatije i tolerancije – vrijednosti koje su temelj svake zajednice.










