Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine u proljeće, od 2018. godine. Cilj projekta je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti i osigurati što većem broju građana, posebice djece i mladih, prilike za učenje o medijima.

Učiteljica matematike i informatike Dunja Bakoš i knjižničarka Tihana Perić su u 7.a razredu naše škole, povodom Dana medijske pismenosti, u sklopu projekta „Svoja“, obradile teme „Filtrirana ljepota“ te „Pritisak i očekivanja“.

Projektom se želi ojačati samopouzdanje mladih i svijesti o postojanju rodnih i drugih stereotipa na internetu i društvenim mrežama te poticati pozitivnu slike o vlastitom tijelu u online okruženju. Kroz temu „Filtrirana ljepota“ istraživali smo utjecaj kamera-filtera na našu sliku lica. Filteri su popularni na društvenim mrežama, ali je važno razumjeti kako mogu promijeniti našu percepciju ljepote. Ova tema nam je pomogla da bolje razumijemo kako se filteri koriste i kako možemo razviti zdrav odnos prema vlastitom izgledu. Tema „Pritisak i očekivanja“ nam je pomogla razumjeti kako slike naizgled savršenih tijela na internetu nastaju i zašto većina tih tijela u stvarnosti i ne postoji. Cilj nam je bio upoznati tehnike manipulacije i osvijestiti činjenicu da ideale ljepote postavlja društvo te da oni nisu stvarni.

Skip to content