Bartolovci

Bartolovci kreću u lov
Dana 12.3.2025. godine održana je prva radionica s našim potencijalno darovitim učenicima:
Bartolovcima. Radionicu je provela školska psihologinja Iva Jakovljević.
Danas smo se družili na način da smo radili na našoj grupnoj koheziji, dogovorili određene
temelje za dalje i ispitali tko ima kakve interese.
Učenici su ispunili anketu na kojoj su napisali svoja očekivanja označivši i aktivnosti u
kojima bi voljeli sudjelovati u sklopu ovog Projekta. Također, smišljali smo logo i naziv naše
grupe, generacije Bartolovaca 2024./2025. godine. Na kraju smo ukrasili ploču te je svatko
ostavio svoj trag kako bismo zapečatili početak ovog našeg lova na zabavne, poučne i
kreativne pustolovine.

Moje ime tajnu krije!

S Bartolovcima, učenicima trećih i četvrtih  razreda održali smo drugu  zabavnu i edukativnu radionicu Moje ime tajnu krije! Započeli smo igrom “Zig, zag zum” kojom smo razvijali koncentraciju. Pomoću naših imena smo otkrili ključ za pročitati tajanstvenu poruku. Tajanstvena poruka nam je otkrila da u svakom našem  imenu se krije nešto zanimljivo, nešto posebno što može poslužiti za asocijaciju imena ali i stvaranje nelogične priče. Nelogične priče smo pretočili u crtež i otkrivali koje se ime u crtežu i priči krije. Razgibali smo se uz igru “Par, nepar” koja  razvija motoriku i koncentraciju. Radionica je bila  zabavna pa smo je malo i produžili!

Što su jeli naši stari

Treća radionica Bartolovaca je održana na Šokačkom stanu pod nazivom “Što su jeli naši stari “.
Učenici su vagali, mijesili, oblikovali, surađivali, pomagali jedni drugima…
Na kraju su kušali svojih ruku djelo. Bilo je ukusno!
Odigrali su nekoliko igrica kako bi se još bolje međusobno upoznali i povezali.

Radionica programiranja

Održan je uvodni sat radionice programiranja za potencijalno darovite učenike, ovaj put za učenike 4. razreda. Kroz rad na Micro:bitu i virtualnom sučelju istraživali su osnove robotike i programiranja. Upoznali su se s blokovskim programiranjem, slijedom naredbi i uvjetnim naredbama, što im je pomoglo u logičkom razmišljanju i rješavanju problema. Radionica je bila dinamična i interaktivna, a učenici su s velikim zanimanjem istraživali nove mogućnosti. Njihova radoznalost i brzina učenja doprinijeli su uspjehu prvog susreta. Ovo je tek početak njihovog uzbudljivog putovanja u svijet programiranja i robotike.

Gimnastikom za mozak i asocijacijama do lakšeg učenja

Bartolovci su na početku sata vježbali mozak metodom učenja pomoću pokreta i vježbi pod nazivom Brain Gym ili gimnastika za mozak. Brain Gym vježbe usklađuju funkcioniranje svih područja mozga i općenito sustava tijela i uma te vode poboljšanjima opće motoričke koordinacije, koncentracije i pamćenja, jezičnih i matematičkih vještina, logičkog mišljenja i razumijevanja te smanjenju hiperaktivnosti i napetosti. Nakon svojevrsnog razbuđivanja i zagrijavanja, učili smo glavne gradove Europe pomoću tehnike učenja asocijacijama, tražili ih na slijepoj karti te ih povezivali s državnim zastavama. Tehnikom učenja pomoću asocijacija smo učili kako razmišljati i učiti kroz igru, razvijali smo koncentraciju te sposobnost asocijativnog razmišljanja.

Skip to content